יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 
אולי תמצאו כאן תשובה

שאלות נפוצות

מהו רישום לאתר?

הרכישה באתר נוחה ופשוטה, ניתן לבצע הזמנה מהאתר גם כאורח וגם כמשתמש רשום.

משתמש רשום שמעוניין לשנות את פרטיו יכול להיכנס לאזור האישי לצורך עדכונם.

במידה ושכחת סיסמא:

ניתן לבצע שחזור באופן עצמאי או לפנות לשירות הלקוחות כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

כיצד מתבצע התשלום באתר?

התשלום באתר מתבצע בצורה מאובטחת באמצעות כרטיס אשראי .

משלוח ואיסוף הזמנה

טווח הגעת המשלוח נע בין יומיים לחמישה ימי עסקים. המשלוח מגיע עד דלת בית הלקוח ללא תשלום.

לכל שינוי בנושא ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 1700-55-40-40 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

מהם נהלי ההחלפה של הרשת?

החלפות:
•החלפת מוצר תתאפשר רק באמצעות חברת המשלוחים שלנו.
•במידה ותרצו להחליף את המוצר, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואצפ או
בטלפון 054-9650009.
•החלפות דרך חברת המשלוחים הנן בעלות של 29.90 ש"ח.
•בהחלפת מוצר באמצעות שליח, יימסר לכם המוצר החדש וייאסף מכם המוצר שברצונכם להחליף.
•איסוף המוצר יעשה לפי הכתובת שהוזנה בעת הרכישה או הרישום לאתר. במידה ותרצו לשנותם - אנא ציינו זאת בפנייתכם.

הבהרות:
•לא ניתן להחליף מוצרים אשר נרכשו באתר בסניפי הרשת.
•החזרת או החלפת מוצרים אשר נרכשו בסניפי הרשת תתבצע בסניפי הרשת בלבד.
•בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח.
•ניתן להחזיר כל מוצר (למעט בגדי ים והלבשה תחתונה) אשר נרכש באתר ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש, המוצר לא נפגם כתוצאה משימוש, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר באריזתו המקורית ובצירוף התוויות המקוריות.

חברת א.ש המותגים סטרום בע”מ, מפעילת האתר, היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.
מה המדיניות לקבלת החזר כספי?

החזרות:
•החזרות דרך חברת המשלוחים הנן בעלות של 29.90 ש"ח.
•החזר כספי יוחזר ללקוח אך ורק 48 שעות ממועד קבלת המשלוח בניכוי של 5% .

הבהרות:
•לא ניתן להחליף מוצרים אשר נרכשו באתר בסניפי הרשת.
•החזרת או החלפת מוצרים אשר נרכשו בסניפי הרשת תתבצע בסניפי הרשת בלבד.
•ניתן להחזיר כל מוצר (למעט בגדי ים והלבשה תחתונה) אשר נרכש באתר ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש, המוצר לא נפגם כתוצאה משימוש, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר באריזתו המקורית ובצירוף התוויות המקוריות.

חברת א.ש המותגים סטרום בע”מ, מפעילת האתר, היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.